recepce

Přijmeme recepční na pracoviště Komenského 42 a Husova 28 v Plzni

Středisko volného času RADOVÁNEK hledá zájemce na pozici recepční na pracoviště Komenského 42 v Plzni Bolevec a pracoviště Husova 28 v centru města. Provoz recepce je především v odpoledních hodinách.

Nástup od 27. září 2021.

Informace k pracovní činnosti - pracoviště Komenského 42, Plzeň BolevecKomenskeho web

Provozní doba: pondělí-čtvrtek 15.00-20.00
Forma spolupráce: Dohoda o provedení práce, Dohoda o pracovní činnosti
Požadavky: komunikativnost, příjemné vystupování, základní znalost ovládání počítače (Windows, email, internet)
Vhodné pro seniory, studenty.

Mezi hlavní pracovní povinnosti, které do popisu práce recepce patří:

  • reprezentaci SVČ (první dojem, slušné, korektní a etické vystupování)
  • přehled o tom, kdo do objektu vchází a kdo z něj vychází (monitoring)
  • základní znalost struktury a aktivit firmy (komunikace)
  • drobné administrativní úkony jako příprava podkladů pro vedoucí pracoviště, kniha příchodů a odchodů – zajistit zápisy (administrativa)
  • BOZ, PO, kontrola všech prostor pracoviště jak interních, tak externích
  • kontrola objektu při příchodu a odchodu

Bližší informace získáte vedoucího pracoviště: Bc Marcel Hlaváč, telefon 777 495 733, email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..


 Informace k pracovní činnosti - pracoviště Husova 28, Plzeň centrumHusova web

Provozní doba: pondělí-čtvrtek 15.30-20.30
Forma spolupráce: Dohoda o provedení práce, Dohoda o pracovní činnosti
Požadavky: komunikativnost, příjemné vystupování, základní znalost ovládání počítače (Windows, email, internet)
Vhodné pro seniory, studenty.

Mezi hlavní pracovní povinnosti, které do popisu práce recepce patří:

  • reprezentaci SVČ (první dojem, slušné, korektní a etické vystupování)
  • přehled o tom, kdo do objektu vchází a kdo z něj vychází (monitoring)
  • základní znalost struktury a aktivit firmy (komunikace)
  • drobné administrativní úkony jako příprava podkladů pro vedoucí pracoviště, kniha příchodů a odchodů – zajistit zápisy (administrativa)
  • BOZ, PO, kontrola všech prostor pracoviště jak interních, tak externích
  • kontrola objektu při příchodu a odchodu

Bližší informace získáte vedoucího pracoviště: Bc. Iveta Šlajerová, telefon 778 437 871, email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..