Tentokrát jsme se s naším divadlem z kouzelné skříňky vydali do Prahy

Proč a kam jsme jeli a jak se nám líbilo? Tentokráte popsaly samy děti z kroužku Divadlo z kouzelné skříňky.

8. května jsme měli s dramaťákem naplánovaný výlet do Prahy. Měli jsme se sejít v 7:45 na hlavním nádraží v Plzni a v 8:00 vyrazit rychlíkem do hlavního města České republiky, do Prahy. Náš příjezd do Prahy se očekával okolo půl desáté.
V 9:30 jsme tedy vystupovali na Hlavním nádraží a pohodlnou chůzí jsme se vydali na krátkou procházku po Praze, navštívili jsme Prašnou bránu. A pak jsme už rychlejší chůzí prošli okolo dráhy, kde běželi běžci maraton. A dorazili jsme k muzeu čokolády a voskových figurín, kde jsme strávili asi dvě hodiny. Byla tam velká zábava, protože v muzeu voskových figurín byly téměř přesné kopie slavných osobností, a mohli jsme si z toho dělat legraci. Také jsme viděli historii čokolády od Indiánů až po dnešní výroby. A Dostali jsme ochutnávku tří čokolád!!! A udělali si bezva fotku v obřím šálku čokolády.

Poté jsme zamířili do restaurace, kde jsme dostali k obědu řízek, byl výtečný. Pak jsme se převlékli do formálního a dívky se nalíčily. K divadlu jsme dorazili o hodinu a půl dřív, tak jsme se, se zmrzlinou a nanuky prošli do parku. Tam jsme si posedali a posvačili jsme a snědli nanuky a zmrzliny. Jelikož čas rychle ubíhal, tak jsme rychlým krokem odešli do divadla.

Představení se jmenovalo „Královna Kapeska“. Příběh byl 2 pokračováním klasických pohádek, o Zlatovlásce, Hloupém honzovy a Popelce a měl své kouzlo. A způsob jakým to divadelní herci zahráli, byl skvělý. Po představení jsme se projeli metrem pod Hlavní nádraží. Kde jsme skoro všichni koupili své mamince dárek ke dni matek. Já té své koupila krabičku makronek. Nakonec jsme se dopravili vlakem zpátky do Plzně. Kde jsme se rozloučili a já pak jela domů.

Moc jsem si výlet užili. Byla to zábava i díky naší vedoucí Terce.